2012-08-18 @ 12:30:00 / Fotografi

Hej i hatten!

Jag undrar om jag skrivit den rubriken förr? Haha, det har jag säkert! 
 
Nu tänkte jag uppdaterar er lite om vad som händer i mitt liv, har inte bloggat på fem dagar tror jag. Förlåt för det! Känner hellre att jag bloggar sällan och skriver mer och om mer intressanta saker än bara tväruppdateringar nu och då som säger "Idag har jag varit på jobbet! Är trött så det blir en lugn kväll". 
 
Nu har jag då tänkt att gå igenom min senaste tid med hjälp av mina instagrambilder! He bli väl kul? 
 
 
Jag har börjat jobba på Strikeproduktion igen, och spenderar mina dagar där. Bilden till vänster är dock från förra Lördagen då jag jobbade en natt på Verandan! Det var kul! Fick ett samtal av Ida Maria kring middagen om jag kunde tänka mig att rycka in. Det var lite svårt att komma in i det i början men när det var fullt av folk så var det bara att springa på! Haha. Jag tror inte att det jobbet är något för mig men det är alltid kul med nya erfarenheter!
 
 
Till vänster ser ni min utsikt från sängen när jag vaknar. En jordglob, mina röda sidengardiner och en massa grönska utanför fönstret. Det är så mycket med det jag gillar! Röd är obviously min favoritfärg och jag tycker gardinerna är faboulus, och jag älskar jordglobar/världskartor och allt liknande. Jag älskar jorden! Haha och vem gör inte det liksom? Bilden till höger så kan nog alla se att det är min finaste underbaraste sötaste katt Siri som ligger på mitt täcke och är trött! Hon blir så otroligt söt på bilder så det finns mycket bilder av henne på min instagram! Haha
 
 
Jag minns inte vilken kväll det var, kanske var det förra Söndagen, så såg jag och Elina min nyköpta Kung fu panda 2! Och herregud så bra den var! Haha! Mycket bättre än första (enligt mig) och jag kan. inte. förstå. hur. animerarna. kan. vara. så. bra. SJUKT IMPONERAD är jag. (Visserligen är jag alltid imponerad av animerade filmer, jag förstår det bara inte. Herregud) Till höger ser ni helt enkelt några birdiees på rad! 
 
 
Någon kväll (eh, det kanske var förra veckan, hehe) så gick jag en promenad och gick förbi Nordanåteatern och blev ledsen. Saknar teatern så jfpaojfpwoejpka-mycket. Jag behöver teater i mitt liv! Och så saknar jag veckan vi spenderade där tillsammans, teaterklassen. Åh. Nä nu ska jag inte bli så sentimental! Blir bara ledsen, haha!
Sen till höger ser väl alla att jag visar min tekopp. Te är så gott. I just den där bilden visar jag min handmålade kopp (visst är den det?) från något märke eller nåt, och mina nymålade naglar i matt turkos! Tjuusigt!
(I koppen fanns teet "cozy christmas" från temagasinet! Jag vet, det är sommar, men det är så gott!) 
 
 
Först ser ni från twitter, Oliver Phelps (George Weasley) tweetade mig igen och jag blev glad, sen till höger ser ni nya instagramutseendet som jag gillar skarpt! Följ mig vetja, almalindstrom1! 
Och hörrni! Ni har väl inte missat att här till vänster kan ni se mina favoriserade tweets?
<----------------  DÄR (typ) 
Massa bra kan dyka upp där! (bläddrar ni ner bara lite ser ni det Oliver Phelps skrev)
 
 
Här har ni mina snygga skor som jag hade på mig när vi åt "hejdå"-middag för Albin på O'learys! Det var en fin sommarkväll på uteserveringen och Ceasarsalladen var godare än någonsin! (Ska laga den hemma ikväll!) 
Albin flyttar till Härnösand av alla ställen på Måndag, han har kommit in på en dansutbildning. Suuuuuperkuuuuul för honom och hoppas det kommer gå bra! Men ja, självklart kommer det gå finfint! 
 
 
Sådär, nu har mitt Cambridgecertifikat kommit med posten! Wooohooo! 
Och till höger, ja, min nya spotifylista! Jag sitter faktistkt och lyssna på den nu! Backstreet boys, Five och självklart mina älskade N'sync! Hahah! Känner mig så cool just nu! Superkul att lyssna på! "Everybooody yeaa... Rock your body yeaaaa.... Everybody yeaaaa.... Rock your body right. BACKSTREETS BACK, ALRIGHT!" 
Men bäst är ju Incomplete med Backstreet boys! Den är ju faktistk bra på riktigt! Lyssna på den om ni glömt!
 
 
Min bäbis har fått ett nytt skal också! För 150:- fick Union jack pryda baksidan av den! Tyckte det var liiite väl högt i pris (när jag tänkt beställa ett liknande för 39) men när jag testade det så blev jag kär! Det är matt och liiite gummifeeling, bara så att det blir lite mjukt, inte så att det blir jobbigt! PERFEKT! Det är av märket Benjamins SKILL FWD, om någon är intresserad! 
På sista bilden ser ni dagens fina frukost! Lovely huh? 
 
Sådär! Det var de fina bilderna jag hade att visa er! 
Hoppas ni har det fint och att ni får en bra helg!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: