2012-12-12 @ 22:50:13 / Vardag

It's beginning to look a lot like christmas

Hej! Här igen! 
 
Julen närmare sig med stormsteg, bara två veckor kvar. Herregud! Det går för fort, haha! 
Var på stan idag med fina Carro och letade julklappar. Hittade en del och köpte även två pocketböcker till mig själv för 10:- st! Känns väldigt bra! 
 
Åh, jo, förresten, kom in på Filmvetenskap på Stockholms universitet! Känns bra! Men vet nästan inget om utbildningen (läste knappt innan jag anmälde mig, haha) så jag måste kolla upp det ordentligt innan jag tar ett beslut! 
 
Just nu ser jag fram emot många dagar och kvällar som kommer bli fiiiina! Julmys är kanske det bästa som finns. 
Ha det bra mina vänner! Cheers!
 
De två Coelho-böckerna jag köpte så billigt! Love it!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: