2012-02-25 @ 08:44:14 / Vardag

Början på en fantastisk dag!

Klockan hade bara slagit sju när jag slog upp ögonen, trots att jag kunde sova mycket längre om jag ville.

Pigg och utvilad tänkte jag på hur bra den här dagen skulle bli. Mini-roadtrip med fina människor och bara en massa teatersaker hela dagen!

Min väckarklocka var ställd på åtta, och med en timme kvar tog jag upp iPhonen som sussade sött på nattduksbordet. Efter en kvart med Wordfeud, facebook och andra appar klickade jag mig in på 'kartor', som fungerar som google maps. Där blev jag fast i en timme.

Gick runt världens gator i Street view, såg London, Nya Zeeland, New York, Los Angeles, Paris, Moskva, etc. Jorden runt på en timme.

Det var en väldigt fin början på vad som kommer bli en ännu finare dag. Ta hand om er nu!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: