2012-02-22 @ 20:55:25 / Vardag

Dagar i bilder




I Söndags var jag en sliten tjej med smink under ögonen och spenderade dagen hemma. Kvällen innan hade några fina tjejer och Oscar varit över och haft en trevlig kväll. Någon dag under någon vecka (herregud, minns inte alls när det var) fick skolan finbesök av Försvarsmaktens musikkår, som vanligtvis spelar fanfarer åt kungen och annat skoj. Självklart var de bisarrt duktiga och man kunde inte annat än häpnas!





En eftermiddag förra veckan var himlen förhimlafin och det förevigades på det bästa sättet en iPhone kan, genom en bild! Och så sent som idag åt jag salladen till höger till middag, inte fel på något vänster! Lite sallad, lite kikärtor, lite paprika, lite fetaost och lite annat! 





När jag bläddrade genom lite bilder hittade jag en fantastisk Londonbild på en glad Alma en varm dag med nyköpt cowboyhatt och med visdomen om att vi var på väg till en Harry Potter-inspelningsplats! Lång mening och en lång dag! Siluetten av en finaste Siri fick också hänga med i detta inlägg, för hon är ju bara för fin! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: