2012-01-29 @ 23:39:12 / Vardag

Förlåt mina vänner

Förlåt för mina fyra testinlägg som kanske störde eran bloglovin-genomgång eller liknande. 

Problemet är alltså kommentarerna. Med blogg.se's nya app går det inte att kommentera inläggen som skrivs, men nu när jag vet det så kan jag bara gå in på datorn och ändra en liten sak för varje inlägg jag vill ha kommentarer på! haha

För övrigt så har den här dagen varit produktiv, jobbade imorse, gjorde skoljobb, gick med hunden,
övningskörde, jobbade mer på kvällen, såg en film och nu ska jag hoppa i duschen! 





Postat av: Amanda

sv; det är ju en "before I die"-bild

angående:

http://lissielimelight.blogg.se/2012/january/uppdatering-ang-vitamin-b5.html#comment



var bara tvungen att påpeka det :d bilden blir rätt fel annars

2012-01-30 @ 00:02:15
Postat av: Ida Maria

härligt att man kan börja kommentera igen! Har suttit och försökt flera gången, nu vet man varför det inte ville funka ialf ^^

2012-01-30 @ 15:19:50 / http://idamariavidmark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: