2012-01-16 @ 08:01:14 / Vardag

Veckorna rullar på som om de aldrig gjort annat

Förlåt för att min bloggning ligger på så låg växel nu för tiden. Hittar inte tid eller lust till att sätta mig ner och blogga om nåt intressant, och jag har då ingen aning om vad jag ska skriva.

Kan berätta lite om min helg. Fredagskvällen spenderades hemma med att städa och titta på en film, väldigt lugn kväll. På lördagen däremot var jag uppe med tuppen och for och jobbade, gick på ett zumba-pass, lunchade med Carro och Lisa och tog mig en kopp kaffe på Stiegs med Mathilda, Elisa, Lisette och Jessica! Allt detta hanns med innan klockan ett! (förutom att vi satt på Stiegs till klockan fyra)

Sen på lördagskvällen kom några fina tjejer över och såg några dåliga program på TV, men med fint sällskap går allting för sig!

Sen igår kom mina föräldrar hem vid två och sa "kom Alma, nu får du köra till Piteå!" och vips så hade jag kört till Piteå och tillbaka!

Nu ska jag bege mig mot skolan för att påbörja Engelska cambridge-kursen, blir nog bra! Ha det gött alla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: