2012-01-30 @ 18:37:57 / Vardag

You make my heart go ooh baow honka honka

Bäst rubrik va? Haha

Måste berätta för er, Sherlock säsong 1 och The king's speech har nu landat i brevlådaaan! Fantastiskt fabulöst!

Ikväll ska jag se nåt av det, kan inte bestämma vad bara... En fin, intensiv, djup film jag inte sett på länge, med underbara skådespelare som väcker filmen till liv...
Eller första avsnittet av den delvis mörka, snabba, brillianta TV-serien med mystiska, långa män som vet allt om alla och som har underliga förhållanden till människor i allmänhet...
Britter a'la exelance i båda fallen.

Men kanske blir det bara att jag gör skoljobb istället om en annan engelsman (kvinna) som trots svår barndom och ett förunderligt liv fick en hel mänsklighet att flyga över till en annan värld genom sju böcker.

Och så ska jag färga håret också.





Postat av: Ida Maria

Har FORTFARANDE inte sett King´s Speech .. skandal eller hur? :o



Får ta och se den snarast med tanke på hur mkt du talat om denna film ;)

2012-01-31 @ 20:46:57 / http://idamariavidmark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: