2012-07-21 @ 14:52:14 / På scenen

Årets trästocks

Trästocks var då över för min del! 
 
Började med att åka dit i Torsdags och såg Lilla sällskapet först. Dom var ju jättebra! Har bara hört typ tre låtar av dem, men de var i alla fall vääldigt bra! 
 
Sen blev klockan halv tolv och MASKINEN kom! WOHO, fantastiskt! Hoppade och dansade och var så glad! Kunde alla låtar utom typ två och kände mig stolt! Ahh, så bra! 
 
Igår (fredag) så drog vi oss dit igen för att se Linnea Henriksson, och jieses! Hon levererade verkligen! Underbart bra! Vilken energi! Haha! Hon har jättebra låtar, hon sjunger jättebra, hon har fantastisk utstrålning, och det kunde knappt bli bättre! Såg att folkbladet (?) hade gett henne 4 av 5, och det förtjänade hon! Det var en riktig överraskning att hon skulle vara så bra! 
 
Det var bara Linnea vi såg på ordentligt igår, annars gick vi mest runt och såg lite låtar här och där av olika band. Det var trevligt i alla fall men nu känner jag mig mätt på trästocks för i år! 

Bästa låtarna jag bevittnat under trästocks:
Lilla sällskapet - 120 nätter i berlin
Lilla sällskapet - Jag vill ut
Lilla sällskapet - Om vingarna bär
Maskinen - Segertåget
Maskinen - Du suger
Maskinen - Liv och död
Maskinen - Alla som inte dansar
Maskinen - Krossa alla fönster
Linnea Henriksson - Jag vet nåt som inte du vet 
Linnea Henriksson - Dansa med mig
Linnea Henriksson - Lyckligare nu
 
"Jag vet nåt som inte du vet, träna att du hör det.
Du ser ner på nån som jag
Jag vet nåt som inte du vet, tror du sitter säkert
Du försvinner jag finns kvar"
Linnea Henriksson - Jag vet nåt som inte du vet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: