2012-07-10 @ 12:52:47 /

Guten morgen!

Äntligen funkar min blogg.se-app! Wohoo! Haha vad sämst jag är på att blogga, inte uppdaterat på jättelänge. Jag jobbar ju som bara på vardagarna och i helgen har mina föräldrar varit i Ryssland och då åkte jag till Mathildas stuga ett dygn! Hade det jättefint, vi fiskade stora aborrar och envisa gäddor till halv ett på natten, såg Harry Potter och fången från Azkaban på VHS och hade det bra! Nu är det Tisdag och jag är tillbaka på jobbet. Det här är min sista jobbvecka och sen är jag leeeediiiiig! Känns fantastiskt! Ha det bra allihop!



Postat av: Elisa

OH HELVEITE VAD MYCKE FISK!!!!! :O :O :D

Svar: ELLER HUR! Sinnessjukt :D
Alma

2012-07-16 @ 17:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: