2012-07-15 @ 18:15:39 / Vardag

Hej i hatten!

God dag på er! Hoppas att allt är väl!
 
Ursäktar lite för mitt långa seriösa inlägg jag skrev i natt, det kom lite från ingenstans, haha! 
Nu tänkte jag dock skriva så som jag brukar, nämligen berätta om vad som hänt. 
 
Igårkväll körde jag och Johanna iväg till Bureå där det vankades filmkväll hos Lisette! Vi såg den väääldigt bra filmen Chronicle som jag sett förr (se den!) och en härlig film som hette Our idiot brother. Det var fint att ses och vi hade en bra kväll, vi såg också på roliga videor på youtube, roliga bilder och skrattade väldigt mycket! 
När klockan var över två så drog vi oss mot bilen och körde tillbaka in till stan. 
 
Trots att jag inte somnade för än vid fyra så vaknade jag av mig själv vid elva idag, och jag har haft en känsla hela dagen av att jag vill ut och göra någonting, men klockan blev mer och mer och när det vad dags att tvätta insåg jag att de rena kläderna jag har nu är pyjamasbyxor och hockeytröja, så det blev inte att hitta på så mycket. Däremot ska jag snart gå en promenad med Lisette nu när solen tittar fram! Det blir finfint det! 
 
Ha en bra Söndag! 
 
 
 
 


Postat av: Lisette

Yea man!

2012-07-15 @ 19:39:14 / http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: