2012-07-14 @ 16:59:34 / Vardag

Jag saknar er mer och mer

Nejmen hallå där! 
 
Finns det någonting svårare just nu i mitt liv än att blogga? Tveksamt, haha. 
Jag jobbade min sista jobbdag igår! Det känns suuuveränt ska ni veta! Officiellt ledig nu! Wooo! Jag inledde min ledighet med att åka till Johanna och se på Fantastic 4 och Dum och dummare! Hahaha alltså älskar Dum och dummare, fantastisk film! Säg vad ni vill om Jim Carrey, men han är ett geni! 
 
Idag tyckte jag det skulle kännas skönt att sova ut, så jag drog ner rullgardinen till max och stängde av ljudet på mobilen. Det resulterade i att jag sov till klockan två. Jippie. Hela dagen borta! Tur att jag har något trevligt att se fram emot ikväll då! Ska nämligen hämta upp Johanna och köra ut till Bureå där Lisette finns, så ska vi äta mat tillsammans och se bra filmer! 
 
Måste också berätta om anledningen till min fina rubrik (haha). Jag drömde nämligen att sommaren var slut och folk skulle flytta iväg till Sveriges alla hörn, och då träffades min fina klass en sista gång och vi styrde klassfest. Så fint det var! Saknar alla så! 
Dessutom lyssnar jag på Melissa Horn och skäms, och jag ändrade lite så det passade in på detta fina inlägg! 
 
Jag kan inte lova att jag kommer bli bättre på att blogga, det är svårt när man inte gör mycket spännande och man inte får feedback från kommentarer och så. Men jag är dålig på att kommentera jag med så jag klagar inte! Haha

NÄ, nu ska jag lägga av! Ha en fin Lördag alla där ute! Och här kommer en liten påminnelse till alla tumblr-hipsers!


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: