2012-06-10 @ 00:45:13 / Vardag

Och nu har jag tagit studenten!

Ja, nu har jag äntligen tagit studenten. Nu är jag inte längre en skolelev. Nu går jag inte i klassen Es3c. Ååååh.

Men jag hade en fantastisk dag igår! Fina fina klass, varför ska det vara så svårt att säga hej då? 
Jag har (okej då, hade... buhuuu) världens finaste klass. Åh vad jag älskar alla så, och hur ska jag kunna vänja mig till en vardag utan alla? 

Det finns en anledning till att jag grät i säkert fyra timmar igårkväll på förfesten, haha.. Jag insåg hur hemskt det kommer bli att lämna allt det här ljuvliga. Även om farväl är sämst på jordklotet så kan jag tänka på hur jävla bra jag har haft det i Es3c. Trots att vi hatat varandra, blivit less på varandra och annat jobbigt så har vi alltid haft varandra och jag verkligen älskar de fina stunderna vi haft. 

Fyhelvette vad glad ni har gjort mig under dessa tre år, och jag känner mig som en helt ny människa än den jag var då jag klev in i klassen. 
Återfödd, återuppväckt, odödlig.

Så en sista gång vill jag säga tack, tack till alla fina individer jag blivit så glad att se i korridorer, klassrum och självklart på scenen. Vi kan verkligen skapa magi tillsammans. 


Tack till alla fantastiska vänner i Es3c, jag kommer ärligt och innerligt sakna er något så fruktansvärt. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: