2012-03-09 @ 18:20:35 / Vardag

I know you got a little life in you yet

Vilken dag.

Massa jobb och så, lite stillasittande och väggbyggande och stegbärande och sånt man kan förvänta sig att göra. Har åkt en sväng till solbacken och varit in på rusta för FJÄRDE DAGEN I RAD. Det har nog ALDRIG hänt någonsin förut! Och varför just Rusta av alla ställen? haha! 

På solbacken införskaffade jag ett par fina skor för 125 små kronor, det var väldigt bra. Tycker jag i alla fall. 

Idag tog Lars Eriksson bort sin myspace också. Bara typ jätteledsen över det. Åh så konstigt. Lika bra att ta bort myspace jag med nu då. Ugghhghghg. 

Ikväll ska jag vara med Johanna och Sofie en stund har jag för mig, har inte en sån bra koll på någonting. Imorgon är jag i alla fall med några tjejer och ser Melodifestivalen. Det är ju som så trevligt att ha vänner. 

Nu ska jag... Gå upp till mitt rum och titta i en pärm eller två. Ha det bra! 











Postat av: Mamman

Jättesnygga skor! Sköna?

2012-03-09 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: