2012-03-29 @ 15:45:54 / Vardag

Projektarbetsmässa

Idag har det då varit projektarbetsmässa och vi teatrare hade ett bord med reklam för vår slutproduktion! Dom som hade gick runt i kostym, delade ut godis och lite sånt. Jag hade min sminkning och, tro det eller ej, mittbena! Hur konstigt kändes inte det, haha! 

Efter två timmar var det dags för bortstädning och sen såg vi musikarnas slutkonsert, väldigt rolig! 

Men nu vill jag inget annat än att tvätta av mig allt smink! Ha det bra vänner! 

ps. Idag är det en vecka sedan jag sist fick en kommentar, jag går mot rekord!









Postat av: Lisette

Nu får du en kommentaar :)

2012-03-29 @ 17:22:44 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: HemvändarN

BOOM, KOMMENTAR-AD! jag peppar ju eran föreställning ashårt jag med, relay-pepp om du vill

2012-03-29 @ 17:51:51
Postat av: tild

dat ass

2012-03-29 @ 18:06:50 / http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: