2012-05-07 @ 20:19:36 / Vardag

I'll be your Emmylou

Fin dag idag, trots besvikelsen i mig. Skönt att dela sin ilska med andra. 

Soligt och fint, och vi såg våra dansares fina slutproduktion! Dom är så duktiga så! Jag är stolt! 

Efter det for jag, Mathilda, Rickie, Elisa, Jessica, Amelia och Stina till Ainas och köpte kulglass! Amelia och Stina stack rätt snabbt, men vi andra stannade kvar så pass länge att vi köpte middag där också! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var bara väldigt fint! 

Jag var hemma vid sju, och då upptäckte jag att min studentklänning kommit med posten! Wiho! Den var fin, men den måste sys in och lite så, men det går nog bra, haha! 

Nu ska jag... hm... äh, nu ska jag göra något! 
Kram på er där ute! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: