2012-05-14 @ 22:42:23 / Vardag

Tills allt sjunger din melodi

Sitter och lyssnar på Emil Jensen och skriver projektsarbetsrapport. Japp. Så kan man ju också spendera sin kväll! 

Jag har massor av saker att göra just nu, rapporten, rapporten till musikprojektet, min analys av samhällsrapporten, plugga in en monolog, hitta en till monolog och plugga in även den, skriva ett tal, hålla ett tal på engelskan, engelskaprov, och mer där till.

SUCK.
Dessutom måste jag på stan och hitta skor till studenten... Oj oj, mycket nu!

Tur att det finns fin musik att lyssna på i alla fall.


Postat av: knullvard

Alltså de där jävla monologerna! Fan vad INTE-BRA DET GÅR FÖR MIG.

Skit!

2012-05-15 @ 07:38:26 / http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: elisaa

hahahaha ÅH... KNULLVARD!!!!!! xDxDxD



p.s jag har också det lite knepigt med monologerna ... aaaah!! D:

2012-05-16 @ 11:02:15 / elisalot.blogg.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: