2012-05-18 @ 02:42:17 / Tankar

Wanting to be someone else is a waste of the person you are

Kom hem för inte så länge sedan till en fin katt som har saknat mig. Hon strök sig mot mina ben hela tiden, jamade och följde mig till soffan och hoppade direkt upp i mitt knä, finafina Siri. Jag har spenderat min kväll hos Sofie med Johanna, Lisette och Lisa samt filmen "I love you Philip Morris", med den vackra Ewan McGregor i! Efter det blev det prat, mobilspel, lekande med katterna, och så. 

Sitter nu och dricker annanasjuice ur ett vinglas, ser på auction kings och tittar på Louis Vuittons hemsida. LV tar över tusenlappen för en nyckelring, vadfan liksom. Bara löjligt. 

Är förövrigt förvirrad. Vill ha sommar och stadsfest och längtar till studentveckan men vill inte att skoltiden ska ta slut och vill inte skiljas från klassen (jaja, det vet ni ju redan). Dessutom är det så vacker dimma ute nu, vill inte tiden ska rinna iväg. 

Och så är klockan två nu. Är inte trött och vill inte somna, vaknade klockan tre idag så det känns inte som att jag haft en dag över huvudtaget, så jätteonödigt. När jag var liten tyckte jag alltid att sömn var onödigt, jag ville aldrig sova, för jag tyckte så många timmar av livet försvann. Dumt, men ändå rätt smart ju. 

Åhh.. Är på såntdär "Villskrivaettseriöstochlångtblogginlägg"-humör, men det blir som vanligt ingenting av det. Dimman är jättefin iallafall. Fantastisk. 

Ja, nu har jag suttit här i 45 minuter till och undrat över vad jag ska skriva. Suck. Tur att det finns 9gag och mythbusters. Jag får väl ta och gå och sova ändå. 

Kan väl avsluta med att säga att livet är fantastiskt, för det är det verkligen. Det är det bästa jag har.
God natt på er. 





Postat av: Johanna S

sv: Jo, nagelfolie är jättefint, men krångligt i början.

Vi får se vilka av naglarna jag gör :)

2012-05-19 @ 13:44:04 / http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: