2012-11-18 @ 17:37:21 / Vardag

Helgen vecka 46

Nu har min pappa åkt hem och jag och Lisa sitter i lägenheten igen. Han kom hit i torsdags, och under helgen har vi åkt runt med en hyrbil till Göteborgs alla hörn, ätit på restaurang, druckit glögg och varit på jul på Liseberg såklart! 
 
Åh så fint det var på Liseberg! Miljontals lampor, fina miljöer, lappkåtor, "norrsken", renar och mycket mer! Jag har tagit många foton med min kamera, och dom ska ni få se lite senare. 
 
Aaah jag är så trött och kall. Ska nog dricka te, eller glögg. Ikväll blir det att ta det lugnt, och imorgon börjar våran sista vecka i Göteborg för den här gången! Då blir det att hinna gå tillbaka till alla fina favoritställen, och kolla om det är något fint vi missat! 
 
Ha en bra kväll folk!
Cheers! 
 
 
(aahh Siri, sötaste någonsin)


Postat av: Lisette

Ser att du också gjort om din design, fin! :D

Svar: Haha det var ju två veckor sedan typ, och då kommenterade du att det var fint ;D haha! men tack :) din blev super också!
Alma

2012-11-18 @ 18:21:23 / http://lissielimelight.blogg.se
Postat av: Lisette

Sv: hahah ofta? det har jag totalt glömt!! Wierd. Haha xD Tackartackar! Jag är rätt nöjd med den, med tanke på att jag inte gjort mycket designer förr!

Svar: haha ja fast det var då jag bara lagt ut att jag gjort en ny header, har bytt bakgrund också men! ja men den blev super! :D
Alma

2012-11-18 @ 18:38:17 / http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: