2012-11-29 @ 14:35:35 / Vardag

Hemma och hel

Så ja! Nu sitter jag i mörka och mysiga norrland igen. 
 
Kom hem i Söndags, och har alltså varit hemma fyra dagar redan men har inte tagit mig för att skriva ett inlägg. Jag har hunnit med att åka ut till stugan, träffa vänner, kikat in på arbetsförmedlingen, gå långa promenader med Remus och jag har fått lite tid för mig själv. 
 
Det känns skönt att vara hemma, trots att resesjälen i mig vill iväg direkt, och det känns bra att Skellefteå knappt har ändrats alls. Efter att jag varit hemma en dag så kändes det som att jag aldrig varit borta. 
 
Men hit kom det snö, så nu ser världen lite vitare ut och man känner att julen kommer krypande mot en. Snart är det första advent, skyltsöndag och allt vad det innebär. Fantastiskt! 
 
Idag ska jag tvätta, städa, gå med hunden och sen sticka iväg till Johanna en stund. Men nu ska jag fortsätta dricka teet jag fick av Elisa och Mathilda igår, Mareld! Fick även teet Munk och en superfin kopp, så fint! 
 
Hoppas ni har det bra där ute, take care! Cheers! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: