2012-10-03 @ 20:33:15 / Musik

Babel, babel, look at me now!

För någon vecka sedan släppte Mumford & sons sitt nya album Babel. Det märkte jag när jag klickade upp twitter som vanligt och möttes av att nästan ALLA jag följer (diverse kändisar från olika delar av världen) hade tweetat om den. Eftersom jag gillat Mumford & sons sen innan så det kändes självklart att lyssna på det nya albumet.
 
Så jag klickade upp Spotify på min mobil och sökte fram albumet. Jag klickade på första låten. Och wow. Så bra. Lyssnade på andra låten. Tredje låten. Fjärde låten. När jag lyssnat på hela albumet lyssnade jag på det igen. 
 
Nu är det albumet som spelas mest i mina hörlurar, varvat med Björnstammens album Ett fel närmare rätt, soundtracket från Moulin Rouge och franska låtar från fyrtiotalet. 
 
Nu ska jag göra er en tjänst och lägga upp två låtar som ni inte kan fortsätta livet utan. 
Varsågoda. 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: