2012-10-13 @ 14:29:15 / Vardag

Tåg, huvudstan och kära återseenden.

Tjenare tjenare!
 
Igår så klickade jag mig in på SJs hemsida och köpte tågbiljetter till mig och Lisa. Stockholm tur och retur för 300:- styck! Hur billigt är inte det?! Där ska vi bo hos Jessica, och Albin ska komma ner från Härnösand! Det blir tacos, fest på stureplan och massa kul! Längtar! 
 
Idag blir det även en kväll ute här i Göteborg, vi ska ut och fira en tjej vid namn Carro som fyller år imorgon! Blir nog fint! 
 
Annars så händer det kanske inte så jättemycket spännande som är värt att berätta. Jag ska på arbetsintervju på Tisdag och Lisa ska väl snart börja på sitt nya jobb! Nu letar vi någon ny lägenhet också, vi har ju bara den här till sista November.
 
Men, nu ska jag lämna er i era tankar!
Ha det bra, cheeers!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: