2013-08-29 @ 18:38:38 / Fotografi

Lisettes fest i bilder

Här kommer bilderna från Lisettes fest i Lördags! Woop!




Jag körde som sagt på vitt och guld. Handsmycket är inköpt på Gina tricot och halsbandet på H&M. Den stela selfien har jag gjort själv. 



När de första gästerna och födelsedagsbarnet anlänt satte vi oss ute vid bordet och fyllde glasen för en skål! 



När vi var samlade allihopa smög jag och Jessica in till köket och blandade skogsdrinkar till de andra! De serverades i fina omatchade glasburkar och mer is och bär! Mums!



En fin Lisa! 



Jessica hade också med sig jättegoda cupcakes med blåbärssmak! Hur gulliga som helst! 



The birthday kid! Wooo! Här smuttandes på sin drink.



En Carro ser någonting intressant på handen, eller kanske kollar hon på klockan? vem vet..



Sen blev det mörkt!! Och jättefint!! Ljusslingorna och värmeljusen och de fina människorna <3 



Lyckades på nåt vänster ta en suddig bild på mig själv också. Hej hej Alma. 

 
Det gick och kom folk lite i omgångar, och vi spelade spel, lyssnade på musik, delade med oss av våra hjärtans hemligheter och hade det så himla fint. Tack allihopa, och shit vad jag kommer sakna er! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: