2013-08-24 @ 11:01:34 / Händelser

Om att flytta till Stockholm.

waddap homies
 
Tänkte faktiskt skriva ett inlägg, med text liksom, kan ni tänka er. I vår/sommar har det känts som att jag inte har gjort någonting särkilt spännande, och därför har jag inte haft något att skriva om. Jag har jobbat lite nu och då, som mest varje dag i månaden och som minst bara några få dagar. Men på måndag har jag min sista dag på jobbet, och det känns lite sorgligt. Har ju ändå varit där ett halvår. (assåshitvadtidenhargåttfortmendettarvisenare)
 
Det är ju så att nästa helg beger jag mig söder ut. Stockholm, huvudstaden, fjollträsk, hemmet till låtsats-AIK. Jag ska läsa Teatervetenskap på Universitetet och jag är sååå exciteeed att få tillbaka teatern i mitt liv. Jag får läsa, fundera, diskutera och tänka teater igen. Dessutom så får vi förhoppningsvis se och utföra teater. Shitpomfritt.Och sen så är jag excited över storstaden. Jag älskar storstäder. (det finns inte mycket som slår att promenara runt i storstäder om kvällarna). Och så fokuserar jag på att jag ska träffa härligt folk, ha det himla kul och utforska något nytt.
 
Sedan så kommer jag ju sakna mina fina och knäppa vänner och familj så sjukt mycket, men försöker att inte tänka på det. Fokusera på det positiva, haha! Men tänk på mina fina fina små djurvänner då... Suck. 
 
Jag ser däremot himla mycket framemot ikväll, då vi ska fira snyggaste Lisette som fyllde år i Tisdags. Vi ska vara hos mig och jag är så taggad på hur fint jag ska göra det!!! hahaha! Det blir väl lite som en halv "avskedsfest" för mig och Jessica samtidigt. (glömde nämna att jag och Jessica ska bli roomies/grannar! haha hur stor är chansen liksom???? ps. hon som lyckades fixa boende till mig och hon är bäst i hela universum ds.). 
 
Jag ska försöka slänga in lite inlägg på bloggen när jag är borta och det händer nya saker i mitt liv. Mest för min egen skull, för jag gilla att skriva, men också så ni får hänga med lite. 
Nämen hörrni. Jag tror nog att det här kommer bli förjävla bra. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: