2013-01-16 @ 15:54:30 / Vardag

I'm on a boat

Haha sämst rubrik, bara poppade upp i huvudet liksom.
 
Men åh jag är glad, för mina bilder har kommit!! Ah! Alla 300! Hur kul som helst, I love'em! bilder från typ allt möjligt, skolan, vännerna, gamla bilder, resor, you name it. Nu måste jag bara hitta nåt album att rymma dom i! 
 
Annars så gör jag inte så mycket, föräldrarna kom hem från Sri lanka igår med en massa kryddor och te från en teodling. Teet var suveränt! 
 
Ahh nu måste jag åka och tanka bilen. Det här kanske är det sämsta inlägget någonsin? haha! 
cheers hörrni! 
 
En av de framkallade bilderna, Lisette som mexican!
 


Postat av: Lisette

Haha fin!

2013-01-16 @ 19:21:20 / http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: