2013-07-10 @ 15:23:00 / Fotografi

En tripp till Svalöv!

I maj månad tog jag och den ljuvliga Ellan flyget ner till Skåne! Jag hade med mig kameran och fotade lite, men eftersom jag inte orkar redigera bilderna så får ni bara några stycken. 

Vi flög ner till Sturup och tog flygbussen därifrån in till Lund! 
Här ser ni en himla nöjd brud!


En liten butik i Lund med en himla massa färglatt! Ellan fyndade ett par himla fina solglasögon.


Efter några timmar i Lund åkte vi in till Svalöv, där Fridhem låg! 


Skolan har alltså en huskatt om jag förstått det rätt? Som stryker runt på gårdarna och kommer fram och vill bli klappad, och det fick han gärna bli! 

 
Efter några dagar med antagningsprov och sol så använde vi vår sista dag i Malmö, men dit fick inte kameran följa med. Ni får istället ännu en bild på en glad Ellan! 
 
 
Hade i alla fall en otroligt fin resa och träffade himla mycket roligt folk, och som jag sagt förr så är ju Ellan en himla fantastisk respartner! Man har aldrig en tråkig stund, haha!
Och ifall någon missat det så kom ju Ellan faktiskt in på skolan!!!! 10 av 200 tjejer kom in, och hon var en av dom!!! Insane!!! Så nu i slutet av Augusti kommer hon bli en skåning, tråkigt för alla i norr men himla fantastiskt för henne och för Skåne!!! 


 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: