2013-07-10 @ 15:44:12 / Vardag

Och så en tripp till Göteborg!

Jamen jag och Ellan var ju i Göteborg också! Helgen efter var det dags för oss att dra vidare och söka nästa skola.

Tog inte så himla mycket bilder där heller. När vi kom till Göteborg så träffade vi finaste Mathilda och satt en stund vid vattnet. 



Jag har verkligen ett minne av att jag fotade henne också, men hittade bara den på Ellan? Haha men jaja!


Sen efter det var det liksom att vi var på skolan, övade, träffade folk, osvosv, så då tog jag typ inga bilder heller... Hahaha jag är sämst jag vet... Men här har ni ÄNNU en bild på Ellan! som ni längtat! 



Ja i omklädningsrummet hängde vi ju en hel del... Vi såg ut så här och lyssnade på hiphop typ. 

 


Ni kanske förstår att man blir helt förälskad i stället? Det känns som en helt annan värld! 
Men även den här resan var himla fin ska ni veta. Sommaren i Sverige alltså! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: