2013-05-11 @ 18:40:53 / Vardag

Oh but why would you act like such a fool?

Hejsan hoppsan!

Åh jag är så glad att teatern är tillbaka i mitt liv! Det må bara vara en liten liten strimma av teater, men det känns så fint och bra ändå! Jag håller på och övar inför mina ansökningar till diverse teaterutbildningar och så ska monologer övas in. Ellan ska också söka så vi har diskuterat, övat och jobbat tillsammans både hemma hos oss och i vår gamla skolas teaterlokaler. Vi har även fått lite regi, bokat alla flyg och shake-at våra asses! Och första skolan som ska besökas är i Skåne och vi åker redan på Måndag! Det ska bli så spännande och kul! Hoppas även på sommarvärme och att vi får det riktigt trevligt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: