2013-10-07 @ 19:51:21 / Vardag

Nya dagar och ny dator

Hej mina vänner! 
 
Nu var det himla längesen jag skrev igen, förlåtförlåt för det! Har inte haft tid/ork/lust att uppdatera och så kan det va : ) 
Men idag hände det en himla bra sak i mitt liv, jag köpte mig en ny dator! En Acer med i7-processor, känns så himla bra. Den är snabb, snygg, lätt, smidig, ya name it! Köpte också ett annat viktigt inköp, the sims 3! Nostalgi på högsta nivån! tillockmed ett 3 in 1, så både vanliga sims 3 plus "kvällsnöjen" och "design och lyxpaketet" eller någonting sånt. Sweeet! Håller på att installera men det tar en himla tid då internetet inte är det snabbaste... 
 
Annars då? 
Jo tack, livet rullar på bra, skrivit min första hemtenta, börjat på en ny kurs, haft helgbesök av lilla mamma, osvosv. Hänger i stan, hänger hemma, läser lite pjäser, you get the idea. Beställde hem några fantastiska filmer för ett tag sedan också, oj oj oj så bra. 
 
Haha spretigaste inlägget någonsin, men ville bara säga hej från min nya pärla! 
Cheeers buddies
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: